loading...

دانستني هاي روز

دانستني هاي جالب جديد دانستني هاي جالب علمي دانستني هاي جالب اسلامي دانستني هاي جالب پزشكي دانستني هاي خنده دار دانستنيهاي جالب همراه با عكس كانال دانستني هاي جالب دنيا دانستني هاي جالب براي دانش آموزان

بازدید : 249
11 زمان : 1399:2

اهداف تجهيزات نمايشگاهي

همانطور كه ميدانيم نمايشگاه ها به منظور انديشه هاي اشخاص و به وجود آوردن ارتباط ميان گروه هاي متفاوت ايجاد مي شوند. اشخاصي كه ميخواهند در زمينه هاي گوناگون محصولات خود را به فروش برسانند و ارائه دهند مي توانند غرفه هايي در نمايشگاه هاي متناسب با استفاده از تجهيزات نمايشگاهي آرمان برپا كنند.

لوازم و تجهيزات نمايشگاهي مدل هاي گوناگوني دارند كه شخص بايد به موقعيت و احتياجات خود دقت كند سپس به تهيه و يا اجاره ي آن ها اقدام كند. هدف اصلي مدل هاي مختلف لوازم و تجهيزات نمايشگاهي اين است كه اطلاعات به بهترين شكل به بازديدكننده ارائه شود.

انواع لوازم و تجهيزات نمايشگاهي

به منظور شكيل تر شدن غرفه ها و ارتقاء ارائه خدمات به بازديدكنندگان، لوازم و تجهيزات نمايشگاهي در بازار وجود دارد. تجهيزات نمايشگاهي شامل لوازم پذيرايي يا تبليغات و سيستم هاي گرما يا سرماو… مي توانند باشند.

به منظور پذيرايي از افراد حاضر در نمايشگاه و همينطور كاركنان حاضر درغرفه اضافه بر اينكه بايستي خوراكي و نوشيدني باشد، وجود ميز و صندلي نمايشگاهي نيز ضروري است. اضافه بر مسئله ي پذيرايي به منظور ارائه ي خدمات درابطه با كالا و هرچيز ديگري كه مد نظر داريد همچنين به صندلي و مبل و ميز احتياج داريد.

در حالي كه محيط مربوط به غرفه ي شما فضايي بزرگ باشد امكان استفاده از صندلي و ميزهاي كنفرانس را داريد.ديگر لوازمي كه شما براي پذيرايي به آن احتياج داريد آب سرد كن، چاي ساز و يخچال كوچيك است.همان طور كه مشخص است تبليغات خدمات شما اساسي ترين بخش به منظور نتيجه گرفتن از غرفه نمايشگاهي است. براي اين كار از تجهيزات نمايشگاهي كه براي تبليغات استفاده مي شود مي توانيد استفاده كنيد.

تجهيزات نمايشگاهي كه براي تبليغات نياز است

* وصل كردن نمايشگر ال سي دي يا ال اي دي در جايي مناسب در غرفه كه توجه افراد را جذب كند و در آن اطلاعات، خدمات و يا كالاهاي خود را به نمايش بگذاريد. پروژكتورهاي نمايشگاهي نيز براي اين كار مناسب هستند.

* ديگر تجهيزات نمايشگاهي استند هاي مخصوص است كه كاتولوگ هاي چاپ شده كه به منظور تبليغات طراحي شده روي آن بگذاريد تا افراد آن ها را به آساني بردارند.

* ميز كانتر نيز جزو تجهيزات نمايشگاهي مربوط به تبليغات است كه كاركناني كه پشت ميز قرار ميگرند و به سولات افراد درباره ي خدمات يا كالا پاسخ ميدهند.

تجهيزات اداري نيز در تجهيزات نمايشگاهي و لوازم آن مورد نياز است مثل ماشين حساب،پرينتر، يارانه و ….

اهداف تجهيزات نمايشگاهي

به جز اين لوازمي كه گفتيم وسايل براي ايجاد ارتباط ميان كاركنان موجود در غرفه نيز وجود دارد كه به كمك آن مي توانيد با يكديگر ارتباط داشته باشيد و در صورتي كه با آن ها كار داريد با استفاده از آن دستگاه اطلاع دهيد اين ابزار قبيل تلفن، بي سيم، بلندگو و …مي باشد.

لوازم و تجهيزات نمايشگاهي براي دكوراسيون داخلي غرفه

يكي از اقداماتي كه موجب جذب بازديد كنندگان مي شود دكوراسيون داخلي غرفه است براي اين كار معمولا رنگ هاي جذاب در دكوراسيون به كار ميگرند.

از شلوغ كردن بيهوده ي غرفه جدا خوداري كنيد. در دكوراسيون داخلي مي توانيد از ويترين ها و ميزهاي ست و زيبا و كف پوش هاي نرم استفاده كنيد. سعي كنيد دكوراسيون غرفه انظم خاصي پيروي كرده باشد تا وسايل مورد نياز به راحتي قابل دسترس باشند.

مبلمان چرم يك محيط اداري و شيك را به وجود مي آورد اگر به عنوان مدير در غرفه حضور داريد مي توانيد از صندلي مديريت استفاده كنيد.

اجاره تجهيزات نمايشگاهي

قطعا هر نمايشگاه به وسايل و تجهيزاتي احتياج دارد كه به منظور عمل به اهداف نمايشگاه و راحتي حال بازديدكنندگان است.

نمايشگاه بايد محتويات خود را در دسترس مردم به هر سطحي قرار دهد.

نمايشگاه بايد اطلاعاتي در اختيار كساني كه تجربه ندارند قرار دهد.

علاوه براين ها در نظر گرفتن محيطي به منظور بازي كودكان و همچنين تجهيزات پزشكي و فضايي براي اورژانس در طراحي نمايشگاه مهم است.

اجاره تجهيزات نمايشگاهي نيز اقدامي است كه مي توانيد آن را انجام دهيد.

شما ميتوانيد مبل و ميز و وسايل صوتي و تصويري و لوازم مربوط به دكوراسيون و وسايل نور پردازي و همچنين يخچال و آب سرد كن و … را اجاره كنيد تا هزينه ها كمتر شود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 5

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 1149
  • بازدید کلی : 29469
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی